Maakt u ons beter??
Uw huisartsenpraktijk Heino streeft continu naar verbetering. Veel van wat er gedaan wordt ter verbetering zal u waarschijnlijk ontgaan. Uitgangspunten van de verbeteringen, zijn de kwaliteit van onze zorg en onze dienstverlening op een hoger niveau brengen. Wij kijken naar onze werkwijze, geven elkaar feedback op het functioneren, wij volgen nascholingen, etcetera. Dit zijn continue processen in onze huisartsenpraktijk Heino, waarbij wij de kwaliteit van zorg hoog in het vaandel hebben.
Maar ook uw ervaring is belangrijk voor huisartsenpraktijk Heino. Wij staan open voor uw ervaring en daarmee kunt u ons helpen om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. Wellicht vraagt u zich af hoe u hierin een rol kunt spelen. Welnu, dat kan op een aantal manieren. In de wachtkamer liggen formulieren waarop u kunt aangeven wat u goed vindt gaan en wat er beter zou kunnen. Daarnaast werken wij samen met Qualizorg, een bedrijf dat anoniem en vertrouwelijk enquêtes verstuurt waarin naar uw ervaringen wordt gevraagd omtrent de zorg- en dienstverlening door huisartsenpraktijk Heino. Zou u een dergelijke enquête willen ontvangen en invullen? Hiervoor kunt u uw emailadres aan de praktijkassistente doorgeven, waarna u een vragenlijst ontvangt. Het invullen kost u ongeveer 5 minuten tijd. Indien uw emailadres al bij ons bekend is, kunt u ook bij de praktijkassistente, de praktijkondersteuner of de huisarts aangeven graag een vragenlijst te ontvangen. Inmiddels hebben uw ervaringen al tot een aantal veranderingen geleid. Voorbeelden hiervan zijn het avondspreekuur, 2 parkeerplaatsen voor de huisartsenpraktijk specifiek voor bezoekers van de praktijk, een wachtkamerscherm welke aangeeft welke huisartsen er zijn en of er wachttijd is en meer kleurplaten en potloden in de wachtkamer voor de jongere bezoekers.
Kortom, uw ervaring is zeer waardevol voor ons en wij nodigen u dan ook graag uit om uw ervaring(en) met ons te delen!!